Hea süüa

 Mõned soovitused söögi valikul, et tervis ikka vastu peaks

  • Parim hommikusöök, mis mõisust teritab ja päeva käima lükkab:

    Rasv ja süsivesikud

    – English Breackfast – Ham & Eggs
    – Heeringas sibula, hapukoore, keedetud munaga
    – – mida veel, pane kommentaar
    ———-

  • Kaera/Odra vms -helbepuder puhastab soolikaid pärast pikka napsitamist … ja muidu ka vt. Vaese aja toidud
  • Heeringa sees on rohkem oomega3 rasvhappeid, kui lõhes
  • Lõunamaised puuviljad, aprikoos, ploom, jms on paremad kuivatatult, sest sellised on saanud rohkem päikest.
    Poes ‘värsketena’ müüdavad on tegelt korjatud toorelt.
  • Piimadest on parim nn. toorpiim! Töötlemata ja igasugu kasulikke asju täis. Väldi lahjasid piimasid – vähene rasvasisaldus takistab valkude omastamist
  • Kakao on hirmkasulik jook, kuid meil müüdavad on enamasti ‘vähendatud rasvasisaldusega’.Selline trikk teenib kahesugust eesmärki:
    – loll tarbija arvab, et vähendatud rasvasisaldus on hea paksuksminemise vältimiseks
    – eemaldatud kakaorasv on väga hea ja kallis tooraine, mida saab eraldi maha müüa – seega saab tarbija kahesuguse tillika  :mrgreen:
    Õige on ikka toorkakaod juua ja sellest igasuguseid asju teha  😯